Було б дивно, якби Пономарьов не виграв Чемпіонат України

На сайті sport.tochka.net у своєму блозі Василь Іванчук розповідає про свою успішність на змаганнях, про ювілейний, 80-й чемпіонат України з шахів.

Вітаю всіх любителів шахів! Нещодавно я повернувся з чергового міжнародного турніру, і маю хвилинку для того, щоб поділитися з Вами враженнями від своїх останніх виступів. З того часу, коли я востаннє писав блог, минуло вже три місяці, впродовж яких я зіграв багато партій з різним успіхом. Але якщо говорити загалом, то я оцінив би рівень своєї успішності за цей період, як посередній. Мені вдавалося час від часу грати творчо, але проблеми мають місце.
Якщо говорити про мою гру на супертурнірі у Румунії, то я, звичайно, не зовсім задоволений результатом. Важко сказати, чому за підсумками змагань я поділив з Нісіпяну останнє місце. Але я вважаю, що якби турнір тривав і надалі, то за кілька турів я значно покращив би своє становище. Не вистачило сил на старті, а коли у мене вже пішла гра, і я почав перемагати - було вже пізно.
Паралельно з міжнародними змаганнями в Румунії, Київ приймав ювілейний, 80-й за ліком чемпіонат України з шахів. Турнір виявився дуже представницьким і цікавим, я спостерігав за ним в інтернеті. Інтрига жила аж до останнього туру, але було б дивно, якби Пономарьов не виграв внутрішню першість. Руслан лідирував увесь чемпіонат, і довів справу до логічного завершення. Щодо решти учасників, то вони, я вважаю, виступили на рівні власних можливостей. Дехто, звичайно, міг і краще зіграти - я не хочу називати імена, щоб нікого не образити.
Якщо наступного року чемпіонат України проходитиме на рівні не нижчому, ніж був цьогоріч, я розглядатиму можливість зіграти на внутрішній першості. А поки що готуюся летіти в складі збірної України до Китаю, де відбудеться командний Чемпіонат світу. А по завершенні цих змагань планую виступити на Кубкові світу, який 26 серпня стартує в Ханти-Мансійську.
Приємно, що на чемпіонат України власною персоною приїхав президент ФІДЕ Кірсан Ілюмджинов. Я розумію, що одним лише приїздом президента рівень шахів в Україні не піднімеш, але це зайвий раз підтверджує, що шахова федерація України працює. Тож, з надією на світле майбутнє вітчизняних шахів, дозвольте на цьому завершити свій черговий блог. Що цікаво - запитуйте, і я відповім.
До нових зустрічей!  

повна версія тут

Немає коментарів:

Дописати коментар