Адріан Михальчишин -Я українцем є, був і буду.


 Відомий шахіст і тренер Адріан Михальчишин відповів виданню zaxid.net на питання про те, чи був він колись громадянином іншої країни.

 - Не був, - цитує фахівця видання. - Після 23 років виступів у збірній України, після конфлікту в шахової федерації поїхав виступати за збірну Словенії, де виступав ще 10 років.

 - Зараз я виключно на тренерській роботі, - каже Михальчишин. - Я віце-президент Львівської шахової федерації, роблю все для розвитку шахів у Львові і працюю тренером збірної Туреччини ... Я українцем є, був і буду. Якщо це комусь не подобається - це не моя проблема. ... Я працюю тренером збірної Туреччини. На жаль, багато наших тренера працюють зараз за кордоном. Може - на жаль, може - на щастя, бо заробляють собі на життя. Я як голова тренерської Комісії ФІДЕ знаходжу роботу для тренерів. Так, Олег Романишин, наш знаменитий гросмейстер тренує збірну Індії, Віталій Голод тренує збірну Ізраїлю, Олександр Сулипа, також один з моїх учнів, тренує збірну Польщі. Це добре, ці люди працюють за кордоном, заробляють на життя і везуть гроші до Львова.

Немає коментарів:

Дописати коментар